Zamnia által átvállalt feladatok

Mire kellene költened?

Mennyibe kerülne Neked, ha saját magad szeretnél megcsinálni egy ZAMNIÁHOZ hasonló webáruházat? 

Láthatod, hogy a lenti lista szinte végeláthatatlan és előfordulhat, hogy néhány pont esetében azt sem tudod, hogy hogyan kezdenél neki a megvalósításnak.

De van egy jó hírünk!

Neked ezekkel NEM KELL FOGLALKOZNOD!

Azoknak az üzlettársainknak, akik úgy döntenek, hogy akarnak egy saját nemzetközi ZAMNIA webáruházat, a lent felsorolt feladatokkal NEM KELL foglalkozniuk NEM KELL költeniük rá, mert ezeket a Zamniát működtető csapat átvállalja tőlünk.

Csak el kell döntened, hogy melyik  CSOMAG  előnyeit akarod kihasználni, és a továbbiakban sem webáruházzal kapcsolatos feladataid, sem plusz költségeid nem lesznek (kivétel az általad választott domain 2 évenkénti megújítási költsége, ha szeretnél saját domaint).

Neked CSAK NÉPSZERŰSÍTENED kell a saját Zamnia webáruházadat!

Nézzük a listákat!

Két listát állítottunk össze.

Az elsőt a felmerülő költségekről, a másodikat pedig az elvégzendő feladatokról, amikre szükség van, ha egy Zamnia szintű webáruházat akarsz működtetni!

Az elindítással és működéssel kapcsolatos költségek

Ezek azok a költségek, amikkel kalkulálnod kell, ha egy webáruházat akarsz létrehozni és működtetni.

  1. Cégalapítás

  2. Könyvelői díj

  3. Ügyvédi díj

  4. Kamarai díj

  5. Iparűzési adó

  6. Számlázási rendszer (szamlazz.hu)

  7. Licence díj

  8. Havi Licence díj

  9. Internet előfizetés

  10. Mobilszolgáltató

  11. Domain név

  12. Tárhely szolgáltatás

  13. Honlap template

  14. Honlap tervezés, fejlesztés (üres webáruház sablon bérléssel is megoldható, 25.000 Ft/hó áron)

  15. Céglogó tervezés

  16. Fix IP cím

  17. Grafikus díja

  18. Fotók jogdíjai

  19. Termékek feltöltése

  20. Hírlevél szolgáltatás

  21. Marketing költségek

  22. Tartalomgyártás

  23. IT háttér

  24. Szolgáltató logók eltávolítása

  25. Csomagolóanyag

  26. Futárszolgálat

  27. Utánvét költségei

  28. Bankkártyás fizetés utáni költségek

  29. GDPR szabályzat

  30. Ügyfélszolgálat

  31. Garanciakezelés

  32. Készletfinanszírozás

  33. Iroda- és raktárbérlés, fenntartási költségek

  34. Alkalmazottak bérköltsége

  35. Webáruházzal kapcsolatos folyamatos fejlesztések, karbantartások, frissítések, aktuálissá tétel

  36. Esetleg saját kisteherautó fenntartási költségei (Zamniának van)

Napi feladatok

Ezek azok a teendők, melyeket egy webáruház működtetése során el kell látni.

  1. Előző napi rendelések feldolgozása

  2. Ügyfélszolgálati e-mailek/üzenetek megválaszolása

  3. Áruátvétel a futárszolgálattól

  4. Grafikai munkálatok elvégzése

  5. Social media felületek kezelése

  6. Pénzügyek kezelése (beszállítói számlák, utánvétek elszámolása, könyvelő, stb.)

  7. Szinkronok ellenőrzése (a termékadatok áttöltődésének ellenőrzése)

  8. Honlap módosítások

  9. Akciók beállítása

  10. Garanciális esetek kezelése

  11. Marketing kampányok kezelése

  12. Csomagoló anyagok beszerzése

  13. Beérkezett tételek csomagolása

  14. Becsomagolt termékek átadása a futárszolgálat részére

  15. Esetleges hatósági vizsgálatok, jogi megkeresések kezelése

  16. Árazás

  17. Rezsi költségek időbeni kifizetése, naponta, hetente, havonta

  18. Egyéb nem várt feladatok elvégzése

Ne hagyd ki ezt a folyamatos bevételi lehetőséget!

Ha szeretnéd ezt a lehetőséget azonnal kihasználni, akkor IDE KATTINTVA eléred azt a linket, amin keresztül tudsz hozzánk csatlakozni és egy kis segítséget is kapsz a regisztrációhoz.
A regisztrációt követően felvesszük veled a kapcsolatot.

A felmerülő kérdéseiddel keress minket bizalommal az elérhetőségeinken.